سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورود ممنوع

صفحه خانگی پارسی یار درباره

به دنبال یه تک پر ( یه دوخی خوشکل )

    نظر

 

با سلام به دوستان محترم آهنگساز

لطفاً با هماهنگی از اشعار استفاده کنید

 با ایزه شما زت زیاد

*نپلک*

جون تو من خطرم ، نپلک دور و برم

بذا بِت گفته باشم ،کمی خر تشریف دارم

بی خیال بزن کنار ، اسممو دیگه نیار

من زیادی قاطی ام ، برو سر به سر نذار

نپلک نه نپلک ، نپلک دور و بَرَم

تو بمیری خطرم

حوصله شر ندارم

زیر چشم خوشکلت

یه بادمجون می ذارم

من بدم میاد ازت زیادی بودم واست

تو لیاقت نداری ، دیگه نپری وسط

خدایی خنده داره ، چشاتُ تنگ می کنی؟

پیاده، با هم بریم ، تو منو رنگ می کنی؟

هندونه مندونه نیست ، سه کیلو پیاز بخر

من دیگه خر نمی شم واسه مامی جون ببر

زیادیت می شه بازم، تو رو تحویل بگیرم

برو تا گیج نزدی ، من دیگه دارم می رم

راه نرو رو اعصابم ، تو ترانه دیس لاوم

نپلک دورم بذار عین آدم بخوابم

نپلک نه نپلک ، نپلک دور و بَرَم

تو بمیری خطرم

حوصله شر ندارم

زیر چشم خوشکلت

یه بادمجون می ذارم